Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel kort dicht gegaan. Op dit moment kunnen gasten weer bij ons overnachten, ontbijten, lunchen en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Ontbijt is enkel voor hotelgasten, lunch en diner voor zowel hotelgasten als gasten van buitenaf. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te wassen.

Brunch-, lunch- en Live Cooking buffet
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch-, lunch- of Live Cooking buffet aanbieden.

Terras en bar
Afhankelijk van de drukte in het hotel, is de hotelbar geopend. Op deze manier garanderen wij de minimale afstand die gehouden dient te worden. Het terras is bij mooi weer geopend.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! Zowel hotelgasten als niet hotelgasten zijn weer welkom. Bij het boeken van uw hotelkamer kunt u direct uw ontbijt, lunch en diner reserveren

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiezuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
Ja! Het is weer mogelijk om gebruik te maken van een á la carte lunch.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 17 juni 2020