Direct naar de contentDirect naar de footer
Maatregelen Corona
Maatregelen Corona

Hotel is open

Naar aanleiding van de laatste persconferentie zijn een aantal maatregelen getroffen welke invloed zullen hebben op uw verblijf in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

Versie 26 januari 2022

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen.

Ons hotel hanteert de volgende uniforme maatregelen:

  • Uitgangspunt voor onze aanpassingen zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM.
  • Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona.
  • Er zijn extra protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Onze horecafaciliteiten geopend en u bent van harte welkom voor een hapje of drankje.
  • Houdt u er rekening mee dat een mondkapje verplicht in onze openbare ruimtes.

Aankomst in het hotel

  • Wij heten u graag persoonlijk welkom en wij staan open voor vragen.
  • U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.
  • Onze receptie is 24 uur geopend.

Overnachten

Hygiëne in het hotel

  • Voor een verblijf in onze hotelkamers is een coronatoegangsbewijs niet verplicht. Wel bent u verplicht in ons hotel een mondkapje te dragen, welke neus en mond bedekt, zodra u zich verplaatst.
  • Wij garanderen regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Het sanitair op uw hotelkamer en in onze toiletten wordt met extra zorg en desinfecterende middelen gereinigd.
  • Wij bieden onze gasten desinfecterende dispensers aan in openbare ruimtes.

Annuleren

Non-refundable boekingen zijn niet te annuleren. Wanneer u dit tarief boekt accepteert u de voorwaarden die hier aan verbonden zijn. Covid-19 heeft hier geen invloed op. Mocht u een flexibele reservering willen boeken is het verstandig om de opties tussen tarieven af te wegen.

Niet al onze hotelkamers beschikken over een aparte dinertafel. Voor meer informatie mag u altijd bellen met +31 (0)113 31 58 00

Eten & drinken

Maatregelen vanaf 26 januari 2022

Om toegang te krijgen tot ons restaurant, brasserie of bar heeft u een geldige QR-code uit de corona check app of een geldig vaccinatiebewijs nodig.

Ontbijt
Ontbijt serveren wij op de doordeweekse werkdagen van 06:30 tot 10:30 In de weekenden van 07:00 - 10:30.

Ontbijt u liever voor 06:30? dan is het mogelijk om een ontbijt pakket te boeken. Voor meer informatie kunt u onze receptie bellen.

Lunch
U bent van harte welkom om in Hotel Goes te lunchen. Onze keuken brigade staat tussen 11:00 - 17:00 klaar om voor een uitgebreide (zaken)lunch te zorgen.

Diner
Diner is mogelijk tussen 17:00 en 21:00.

Roomservice
Wij bieden roomservice aan tussen 17:00 - 21:00 uur (bestellen is mogelijk tot 20:45 uur). Plaats uw bestelling door de QR-code te scannen op uw kamer. Bestelt u liever telefonisch? Neem dan contact op met de receptie door te bellen met nummer 9 met de kamertelefoon. De toeslag voor roomservice bedraagt € 12,50 per bestelling.

Hotelbar
Onze hotelbar is dagelijks geopend tot 22:00.

Lunchbuffet, Zondagsbrunch en Live Cooking
Tot op heden bieden wij helaas geen Lunchbuffet, Zondagsbrunch en Live Cooking aan.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
Vanaf 26 januari is het mogelijk om tot 22:00 plaats te nemen in het restaurant.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder Corona en op verschillende plekken hebben wij desinfectie zuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt desinfecteren.

Kan ik een kamer boeken?
Ja, dat is mogelijk. U kunt via de website of telefonisch een kamer reserveren.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Vanaf 26 januari bent u van harte welkom om te komen lunchen.

Tot op heden bieden wij geen brunchen aan.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers